maandag 7 maart 2011

Demo Devo 05-03-2011

Hallo allemaal,
Afgelopen zaterdag een demonstratie bij de Devo in Sneek gegeven met de Craft Too embossing mallen en de nieuwe Cuttlebug. Ook uitleg gegeven over de parelpennen.
Het was de hele dag door erg druk, dus dat was fijn. Buiten was er een carnavalsoptocht aan de gang door Sneek maar ondanks de optocht was er toch veel drukte in de winkel.
Ik heb verschillende mensen beloofd de foto's van mijn kaarten op mijn blog te zetten dus hierbij.
Als eerste het bord wat ik had gemaakt en wat nog in de winkel staat:

Helaas zijn de creaties hierop van de foto af slecht te zien. Dus ga naar de winkel om het te bekijken ;)

Een Easelkaartje van Color Core cardstock, eieren met schuurmaatje geschuurd.

Bij deze kaart is gebruikt van de letterembossing mal, Letter rondjes zijn uitgeknipt en daarna met Stickles bewerkt.

Uitgeknipte vlinders





Uitgeknipt venster

Met mica, wat een heel speciaal effect geeft.

En met het gekleurde perkament papier.
Daarnaast had ik nog een paasmandje gemaakt, deze heb ik nog niet op de foto gezet, dus die komt misschien nog later als ik het niet vergeet ;)

Heb een super leuke dag gehad zaterdag, het is altijd leuk om met veel mede hobbyisten te praten.
De nieuwe cuttlebug komt wat stabieler over als het eerste exemplaar. Ook ziet hij er veel mooier uit en heeft hij een inklapbaar hendeltje gekregen. Voor de rest werkt hij precies hetzelfde!
Groetjes Saskia

Geen opmerkingen: